Sivut

keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Koti-ikävää Töölössä

Kevät on kai kauneimmillaan, ainakin lämpimimmillään. Tuntuu, että kaikki kukkii, ja mä pääsen näkemään sen vain kuvaviestien välityksellä. Harmittaa.

Olen nimittäin jumissa Töölön sairaalassa. Sisätiloissa, vaaleanpunaisessa ylisuuressa pyjamassa.

Tulin lauantaiaamupäivällä vauhdikkaasti alas hevosen selästä. Rikoin siinä rytäkässä paitsi neljä kylkiluuta, myös maksani. Maanantaihin saakka lojuin teho-osastolla, sen jälkeen päivystysosastolla vahdittavana. Kotiinpääsystä olen saanut varovaisia arvioita, katsotaan nyt miten tuo kevyesti jauhettu maksani kestää, kun olen tässä nyt jo vähän liikehtinytkin.

En analysoi tuntemuksiani tällä kertaa tämän syvemmin. Aikaahan mulla olisi naputella vaikka millainen romaani, mutta kärsivällisyys ei tahdo riittää kovin monipuoliseen runoiluun Lumian kosketusnäytöllä, joka on sitä paitsi rikki. (Ja mä kun ajattelin jo siinä näytön hajotessa, että viikko on paska...)

Onneksi mulla oli täällä Bloggerin luonnoksissa muutamia tämän kevään kuvia. Kun julkaisen nämä, voin itsekin katsella niitä. En kyllä tiedä auttaako se koti-ikävään vai pahentaako sitä. 

Palataan asiaan kun lopulta pääsen täältä pois. Toivottavasti  koko kukinta ei ole silloin vielä ohi.

Tai no, toivotaan nyt vaikka alkuunsa, että ylipäätään pääsen vielä joskus pois.

Nimim. Erilainen kevätmasennus




 




















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti